joi, 26 ianuarie 2012

Tigarile electronice de unica folosinta

Tigarile electronice de unica folosinta: Sunt oare se merita?



Nu tigara electronica contracta pasaje căilor respiratorii?
NU renuntat de curcan rece, spune big-PHARM campanie finanţate (şi de ce campania este greşită)
Eşti dispus să fie un studiu de tigara electronica caz?
SWITCH Pentru a ECigs 2012: Anul dvs. Smokeless ŞI Zece şanse de a câştiga un tigara electronica. Tigarile electronice de unica folosinta: Sunt orice bun?
Cred că ar trebui să fie, probabil, luate ca un dat fiind faptul că eu sunt părtinitoare scris acest post. Cu toate acestea, am încă să guste o ţigară electronică de unică folosinţă pe care am gasit personal satisfacatoare.
Am încercat mai multe.
Atunci când Tescos a scos cele 10 Motive tigara electronica, m-am gândit încercaţi una. Am cumparat unul, şi a condus la cafenea pentru o cafea şi un frumos vape. Din păcate, am găsit-o foarte nesatisfăcătoare. Nu-mi place gustul, la toate, şi am avut pentru a trage foarte greu pentru a obţine orice fel de lovit. (În echitate, am încercat unul, care ar fi putut fi un eşec, şi alte persoane au spus că ei cred că au fost în regulă.)

Am avut, de asemenea, mai multe probe, făcute pentru noi înşine, cu scopul de a le vinde la pub-uri, dar n-am fost fericit cu ei, gustul, tragerea la sorti, lovit nicotina.

Exista, de asemenea, tigara electronica Ryan Air. M-am entuziasmat când a fost primul lansat din nou în 2009, dar un prieten cercetător care a avut-o încercat ne prin e-mail spunând:

nu există nici un feedback-ul senzorial de orice fel ... nici un sentiment de nimic iese
tubului vă aflaţi pe supt, nu după expiratie, nici o schimbare în aparat ... chiar şi o
schimba culoarea ar putea ajuta ... nici o cale pentru ao diferentia de suge pe un tub de carton simplu gol. Se pare doar ca o suzeta.

(Din Cât de bun este Ryan Air, E-ţigară?)

Provocările de a produce un e-ţigară de unică folosinţă



Nu par a fi provocări în producerea de o ţigară bună de unică folosinţă electronice.

Poate că printre ei şef este bateria. Bateriile litiu furnizate împreună cu kituri regulat tigara electronica nevoie de o taxa de bun iniţială, şi puterea de încărcare a bateriei poate afecta cantitatea de vapori.

Există, de asemenea buget. Supermarket-urile cerere marje uriaşe, şi 90 de zile sau mai mult de credit, ceea ce înseamnă costuri reduse de producţie. (Am fost abordat de supermarket-uri, dar le-au transformat în jos pentru acest motiv.) De îndată ce aţi tăiat în jos pe costul de producţie, pierzi calitate. Este, de asemenea, dificil de a produce o ţigară electronică de unică folosinţă la cerinţele bugetul care îndeplinesc standardele de comercializare din Marea Britanie.

(Când Jean şi Mike de la ecigarettedirect au fost în China, un singur proprietar fabrica le-a spus:

Pot să produc o ţigară electronică pentru orice preţ pe care doriţi -, dar nu veti primi de calitate)!

Alte avize

Am trimis de pe un tânăr de consumabile pentru a testa. CAM VIP a fost testat cu doi utilizatori noi, ambii alege kit fumator noastre halo ţigară electronică într-o unică folosinţă. (A se vedea aici recenzie pe site-ul CAM VIP.) Steve, care are un blog scris clienţi electronice de ţigări, a crezut că nu era cu adevărat echitabil pentru comparare ţigări de unică folosinţă electronice împotriva un kit complet, şi că ar trebui să bara să fie mai mic pentru dispozitive.

Ce părere aveţi de consumabile?



Am incercat numeroase probe, şi un supermarket de unică folosinţă, dar nu am incercat toate de unica folosinta, şi am auzit că unii dintre cei din America devin destul de bune.

Aşa că aş dori să ştiu ce părere ai.

Ai încercat o? A fost orice bun? Şi ar fi putut ei răspândi cuvântul despre tigarile electronice - sau puse de oameni în afara de viaţă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu